Sabtu, 17 November 2012

**celebration ke-2 anniversary

Kafe nie kat area TESCO MERGONG
Hari nie sekali lagi, saya dan en.husband keluar celebrate our anniversary. Kali nie kami makan petang dekat Secret Recipe Cafe, Mergong...1st time kami pergi makan di cafe nie...selalu makan dekat Secret Recipe Cafe, City Plaza jer...Kat area Alor Setar nie ada 2 jer Secret Recipe Cafe.

Konsep celebration tahun nie 'santai' jer kot....hehe..apa yang penting adalah ingatan kita tentang hari-hari penting dalam hidup kita. Inilah cara kita nak menyemarakkan kasih sayang dalam kehidupan berumahtangga...ceewahhh, jiwang plak...bukan jiwang tapi sekadar mengingati dan berkongsi :). 

Jadi jom layan apa yang kami makan petang tadi.

cappucino (L) RM 7.80 & caffe mocha (R) RM 7.80
chocolate indulgence RM7.00

spagheti meatball RM15.00

Ini jer menu petang nie...kek tue memang sedap sbb kat tengah2 kek ada aiskrim...lagipun Secret Recipe memang antara kedai kek yang tersedapkan...spagheti meatball pun sedap ....tapi saya lebih suka spagheti di Pizza Hut sebab meatball dia lebih lembut dan terasa dagingnya....selain tu, spagheti meatball di UNO Cafe, Alor Setar Mall jugak saya suka...(kategori sedap tue ikut selera tekak saya la kan...). ok, itu saja yang saya nak kongsi hari nie...semoga ceria-ceria selalu!.....
k
boleh masuk pertandingan anak dan bapa seiras tak?

Tiada ulasan:

Entri Popular