Selasa, 30 Oktober 2012

**Tatarias bilik my lil princess

TATARIAS?...Sesuaikah tajuk n3 saya nie dengan apa yg saya nak citerkan nie...mmm....rasanya tak, tp saje je nak guna perkataan 'tatarias' tue sebab mcm sedap jer dengar....maksudnya mgkin lebih kurang sama dengan mencantikkan sesuatu...yeah! inilah yg saya cuba buat utk transformkan almari princess saya nie dari sakit mata memandang menjadi lebih teratur, cantik, menarik tertarik d'bom. Jgn lepas nie amani p 'bom' almari nie sudaaaa....alamatnya sia2 la usaha ku bersengkang mata memalam melipat baju, menyangkut dan menyusun bagai utk mencantikkan almari 2 org princess nie...


SEBELUM
  
Sebelum nie, semua baju yang dah kering di ampaian dan tak sempat berlipat disumbat je dalam almari. Termasuk baju sekolah min, baju p jalan2, baju tido dan baju pakai hari2. Itu tak termasuk baju amani.. pagi2 nak p sekolah min akan pakai baju yang sama. Bawak baju untuk ditukar pada waktu tengahari di sekolah pun baju yang diulang pakai. Saya pun hairan, ke manala baju min yang lain. Rasanya byk lagi baju min yang jarang di pakai. Oleh sebab itulah saya PERLU buat transformasi nie...bukan tahap PERLU tp PENTING!!!!


SELEPAS
  
TARAAA...***** kemas tak? seluar pendek, seluar panjang, baju untuk di pakai ke sekolah, pergi jejalan dan pakai hari2 untuk yasmin sumenya saya letak asing2.Tudung pun saya dah gantung guna hanger khas untuk tudung..Mudahla lepas nie kalo nak amik. Baju amani pun dah diasingkan mengikut kegunaan pakaian tue macam yasmin. Bezanya baju Yasmin ditempatkan di bahagian yang ada dua pintu manakala amani sebab awak adik jadi dpt yg satu pintu tue yer...jgn marah.....ngeee....(tp ibu tau amani tak kisah, kalo xda almari pun amani xkisahpun kan...lagik mudahla awak nak pakaikan baju utk bear2 awak tue kan...ngee).

Tiada ulasan:

Entri Popular