Selasa, 6 Ogos 2013

Birthday Nor Hidayat ke-26

Assalamualaikum

Dah lepas 3 hari, baru sempat buat kejutan untuk Yat sempena birthdaynya yang ke 26 tahun. Pertama kali tahun nie dia menyambut birthday dan Syawal dengan suami. :)

Macam selalu hanya hadiah dan sesi bergambar 'sakan' di tepi tangga jabatan. Hehe. Yang penting ingatan dan sambutan kecil-kecilan untuk kenangan di masa depan. Apa-apapun untuk Yat semoga dipanjangkan umur, murah rezeki dan semoga apa yang didoakan sepanjang Ramadhan ini dimakbulkan olehNya. Amin...:)

 Tengah bincang macammana nak panggil Yat datang ke tangga dan dia tak perasan dengan kejutan yang kami akan buat..

 F.R.I.E.N.D.S.H.I.P

 Birthday girl dah datang..teng teng....

 Tara..ini dia tahun lepas Cik Norhidayat. Masuk tahun nie dah Pn Norhidayat...senyum selalu birthday girl nie. Memang dah tahu apa kami nak buat. Ye la sebelum nie dia yang banyak buat tulisan 'props' tue untuk birthday rakan yang lain. Jadi comfirm dah tahu dan muka tue buat tak tahu. kan cik Yat? kan? kan?...

 Mmmm sorang lagi Kak Es tak ada. So tak cukup korum la nie. Tapi tak pe yang kan ingatan tulus ikhlas kan!..hehe

 Eh! napa kak Dib dah makin awet muda....Sweet 26 ? :b


Sekian...

Happy Birthday Yat!

Sorry sebab lewat buat suprise. Masing-masing sibuk dekat-dekat nak raya nie. Meeting la, jadi photographer la....bla....bla...bla...

No idea memalam buta nie. Tapi sebab dah dua hari entri tak terupdate, paksakan juga la mata yang tak larat nak buka nie temankan jari-jemari menaip sesuatu di atas lappy nie. Jam dah nak ke 2 pagi, lepas kemas-kemas rumah dan iron baju raya untuk seisi rumah nie, rasa cam nak bersahur terus. Takut-takut esok pagi tak terjaga plak. Tapi perut macam tak lapar lagi. En husband pun sama. Mana taknya sambil mengemas sambil mengunyah kuih raya. Maunya perut tak kenyang. Menu tak sihat betul. Pepagi buta kunyah makanan bermentega. Boleh ke turunkan berat badan (Soalan ini ditujukan khas untuk en husband. Sekian terima kasih :b)

Saya nak tidur...

GooD NiTe!

zzzzzzzzzzz!

Tiada ulasan:

Entri Popular