Ahad, 19 Mei 2013

Qamraa Boutique menawarkan pilihan warna pastel

 Assalamualaikum

Warna pastel menawan kalbu : Design terkini baju raya tahun 2013 oleh Qamraa Boutique
Pilihan warna pastel yang membuatkan mata terpesona memandang. Nak berkedip pun sayang selagi tak abis usha setiap satu design baju dan tak jemu lihat warna pastel yang lembut nie.
Korang dah tempah baju raya ker? @ nak beli jer secara online @ tunggu gerai pakaian di bazar pada bulan Ramadhan nanti?. Apapun pilihannya sebelum menempah dan membeli pakaian raya, kita perlu membuat survey @ google-google dahulu design-design terkini dan berkenan di hati untuk digayakan pada hari raya nanti. Untuk mengelakkan supaya terbeli baju raya melebihi daripada keperluan akibat tidak berpuas hati dengan baju raya yang telah ditempah @ dibeli. Walhal bulan Ramadhan belum berkunjung tiba, mood nak sambut raya dah makin memuncak. Huhu..(Terpaksalah kan...sebabnya tahun nie ada tailor dah tutup tempahan seawal bulan Mei 2013. Kedai-kedai kain pun dah launching kain-kain terbaru dan terkini untuk stok hari raya. :b)

Tema baju raya pada tahun 2013 nie saya jangkakan ramai yang akan memilih warna-warna lembut iaitu warna pastel. Selain nampak mewah dan elegan, ianya mampu menaikkan seri kepada pemakainya. Keayuan dan keanggunannya akan terserlah gitu ha!..Jadi tak nak panjang-panjang cerita jom kita tengok facebook Qamraa Boutique. Masa saya tengah google-google tue saya terjumpalah FB nie dan saya rasa design baju yang dijual pun sangat cantik dan elegan. Warna pilihan bagi setiap baju rekaan pemilik Fb ini juga lebih kepada warna pastel. I LIKE! :)

Tiada ulasan:

Entri Popular