Isnin, 3 Mac 2014

Nourain Skin Care Terbaik!

Assalamualaikum

Hai korang semua! Di harapkan korang semua dikurniakan kesihatan yang baik dan sentiasa ceria-ceria selalu. :) 

Sekarang musim kemarau yang sangat kering dan panas. Ada hari yang suhunya mencecah 38-39 darjah celcius. Mmmmm sangat panaskan... Bagi yang bekerja di dalam pejabat sama ada pejabat berkipas atau berhawa dingin mungkin hanya terasa bahang panasnya bila keluar dari bangunan pejabat. Tapi bagi mereka yang bekerja di luar bangunan seperti petani, penoreh getah, nelayan dan peniaga pasar hari/malam tentunya cuaca begini amat menduga aktiviti kerjaya mereka. Bersabarlah atas dugaannya...:)

Yang penting kerja dimana sekalipun, pastikan badan kita sentiasa mendapat kandungan air yang secukupnya. Sekurang-kurangnya 2 liter air. Ingat ye bukan 1 liter macam cuaca pada sebelumnya yang kadangkala panas dan hujan. Air penting dalam badan supaya kita sentiasa sihat, cergas dan kuatkan imun badan. Musim panas beginilah banyak penyakit akan menyerang terutamanya pada kanak-kanak. Demam, cirit-birit, batuk, selsema, sakit mata dan sebagainya. Jadi pastikan anak anda tidak bermain panas, minum banyak air dan mengambil multivitamin secukupnya bagi meningkatkan imuniti badan. 

Ok, saya bukan doktor, tapi sekadar ingatan untuk saya dan untuk korang semua. Hehehe.... Dah lama tak bercelotehkan? :b

Ok, meh sini...nak tahu salah satu azam saya tahun nie? Entri sebelum nie saya rahsiakan kan! Jadi kali nie saya nak bagitau korang apa azam saya yang rahsia sangat tue..  Huhuhu...

-

-

-

-

-

-




Korang scroll nie kenapa?




-


-


-


-


-


-


-

Dah2 jangan ikut lagi...syuuuuuhhhh! syuuuuuuhhhhh!

-


-



-




-




EH! ada lagi?

:)

Mmmmm....ok-ok, saya bagitahu.. Tapikan....kan....kan...

Saya terharu sangat sebab korang sanggup scroll hingga ke bawah nie...Terharu sangat tau dengan keikhlasan kalian ikut saya tue....sob!sob!sob!.....(sedih kunun, menyammmpaaahhhhh! hahahaha)


Ok macam nie, saya baru nak melangkah kaki dalam perniagaan online nie. Baru nak mencuba nasib dan menambah rezeki melalui perniagaan secara di atas talian. Haaaa gitu! :b. Harap korang dapatla bagi semangat, dorongan dan membantu apa yang patut dalam menjayakan azam tahun 2014 saya nie....(ha! korang perasan tak ada nada-nada mohon pertolongan korang disitu. Sebelum korang rasa keikhlasan korang scroll down tadi hilang, baik korang berhenti di sini saja. PLZzzzzzzzz!....)





meh...meh...meh...meh sini :) 

Sebelum nie saya kan pengguna tegar produk Safi Rania Gold. Dah dua tahun saya guna. Bagi saya produk nie dengan kulit saya sesuai sebab tiada masalah JERAWAT yang menakutkan di muka. Cuma kadang-kadang kalau 'tiba masanya' (periodla tu..huhu) timbulla jugak sebiji dua. Tapi kejap jer 'ia' akan pergi semula dan akan berkunjung lagi bila tiba masa ngeee....Jadi saya pun teringin jugak kulit wajah yang cerah, glowing dan paling penting tak perlu nak mekap tebal-tebal. Masalahnya nak beli mekap bukannya murah, kos tinggikan? nak beli produk pembersih 1 set pun, kos tinggi jugak kan? sekali sekala nak jugak pergi spa buat facial, kos jugak kan? Di sini dah 3 kos yang TINGGI kena dikeluarkan untuk budget dapatkan wajah yang cantik....kan? (hahaha banyak giler perkataan 'kan?' hari nie. Jenuhla korang jawab kan? kan lagiiiiii....nasib la korang. Muahaha). 

Tapi jangan cakaplah ada orang tak suka jaga muka, tak suka mekap, tak suka wajah yang cantik dan gebu gebas. Kalau ada, T.I.P.U namanya. Kalau yang tak kahwin lagi, nak cantik sebab nak cari pasangan. Yang dah kahwin, nak cantik sebab takut suami cari lagi. Huhu....Tapi kan lelaki sekarang pun dah pandai jaga kulit muka dan ambil berat tentang penampilan wajah mereka. Ha! jadi sama-samalah kita menjaga kecantikkan wajah masing-masing. Tapi pastikan niat tue betul yer. 

Ok, FULL STOP! 
.
KORANG....

Senyum itu sedekah! Senyumla sikit. Haaaaa hokey! 
:)

Letih kan nak baca...LET ME TELL YOU NOW!


Saya dah jadi pengedar kepada Produk :


"NOUR AIN SKIN CARE"
Nour Ain Skin Care (Trial Set)

SET A (3 in 1) - RM 52.00

    i.     Soap
   ii.     UV Foundation
   iii.     Night Cream


Nour Ain Skin Care (Complete Set)


SET B (5 in 1) - RM 100.00  

  i.     Soap
 ii.     UV Foundation
 iii.     Night Cream
 iv.    Toner
 v.     Vita-C Serum 


Harga adalah termasuk POSTAGE. Korang tak payah fenin2 nak fikir kos yang tinggi untuk postage kan? Nak DISKAUN lg korang harus msg/whatsaap no di bawah tue. Save lagi budget korang. Hehe  :b

Kalo korang rasa teruja nak cuba silalah :

i. PM  - https://www.facebook.com/qistina.home
ii. MSG / WHATSAAP  - 013-5889796
iii. INSTAGRAM - NORMIMIZALILA


Ok, lepas nie sape yang berminat nak cuba atau dah cuba dan nak continue produk nie bolehlah dapatkan produk nie dari saya. Harga saya letak murah-murah jew. PROMOTION PRICE! ha gitew.... Just nak share produk nie dengan korang supaya kita semua gebu gebas lepas nie. Sama-sama cantik dan disayangi suami. Hehe

Thanks yer korang! Korang sangat ikhlas. Terharu lagi sebab korang sanggup baca sampai HABISSSSHHH.......:b 


SMILE ALWAYS. :)

Tarik nafas, lepas......haaaaaaaaaa
Tarik nafas lagi, lepas......haaaaaaaaaa
Lagi sekali tarik nafas, lepas......haaaaaaaaaahhhhhh!

OK. GOOD!!!!

:)

Tiada ulasan:

Entri Popular