Isnin, 29 Julai 2013

Maaf dipinta dan Selamat Hari Raya!

Assalamualaikum

Salam Ramadhan buat semua. :)

Bangun sahur tak hari nie? Alhamdulillah saya baru selesai sahur kejap tadi. 

Cantik tak bunga rose pink nie? Bunga rose pink nie, pertama kali berbunga di bulan Ramadhan. :) Petang semalam masa saya menyelak langsir bilik, terkejut saya. Benda pertama yang saya nampak adalah sekuntum bunga rose pink yang mekar berkembang. 
Dah la warna favourite saya nie. Memang wangi rose kampung nie. Masih ada beberapa kuntuman lagi yang akan kembang dalam beberapa hari lagi. Sukanya...
En husband cakap bunga rose nie dia hadiahkan pada saya. 
Mmmmmm....nak save budget ler tue. Hehe

Pandangan dari dalam bilik. Terkejut i tau! Macam nak masuk melalui tingkap jer bunga tuh! :)
Abaikan edible garden yang tak terjaga tue. Huhu

Bunga rose pink nie istimewa untuk korang juga...:)

Tahun nie macam biasa tiada lagi ucapan dari kad raya berbentuk hardcopy untuk ahli keluarga, sahabat handai dan kawan-kawan yang jauh di perantauan. Hanya kiriman kad raya digital dan sms akan mengiringi ucapan selamat hari raya dan doa buat kalian.

" Andai jemari tak sempat berjabat,
Andai raga tak dapat bertatap,
Seiring beduk yang bergema,
Seruan tadbir yang berkumandang,
Ku hulurkan salam..'Selamat menyambut Idul Fitri'
Jika ada kata dan khilafku membekas lara.."Mohon ampun dan maaf '
Sekian,

Ikhlas dari mimi sekeluarga.

:)


Tiada ulasan:

Entri Popular